عنوان صفحه
جدول ۲-۱- فراوانی نویسندگان و مقالات ۱۸
جدول ۳-۱- وضعیت تولید علم پژوهشگران در گروه های با طول حیات علمی متفاوت ۴۲
جدول۳-۲- نتایج آزمون همبستگی پیرسون بین انتشارات و سال در میان پژوهشگران با طول حیات علمی متفاوت ۴۳
جدول ۴-۱- توزیع انتشارات، پژوهشگران و سرانه انتشار در ردههای موضوعی ۵۴
جدول ۴-۲- سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی به طور کلی ۵۶
جدول ۴-۳- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی در ردههای موضوعی مختلف ۵۷
جدول ۴-۴- ردههای موضوعی دارای سرانه انتشار متفاوت معنادار در آزمون یو-مان-ویتنی ۵۸
جدول ۴-۵- گروه های آموزشی دارای بیشترین و کمترین سرانه انتشار ۶۰
جدول ۴-۶- آزمون ولش برای مقایسه سرانه انتشار پژوهشگران ایرانی در گروه های آموزشی مختلف ۶۱
جدول ۴-۷- گروه های آموزشی دارای سرانه انتشار متفاوت معنادار در آزمون تعقیبی گیمز-هاول ۶۲
جدول ۴-۸- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه طول حیات علمی پژوهشگران ایرانی در ردههای موضوعی مختلف ۶۵
جدول ۴-۹- ردههای موضوعی دارای طول حیات علمی متفاوت معنادار در آزمون یو-مان- ویتنی ۶۶
جدول ۴-۱۰- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی در ردههای موضوعی مختلف ۶۹
جدول ۴- ۱۱- ردههای موضوعی دارای طول فعالیت علمی متفاوت معنادار در آزمون یو-مان-ویتنی ۷۰
عنوان صفحه
جدول ۴-۱۲- آزمون ولش برای مقایسه طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی در گروه های آموزشی مختلف ۷۲
جدول ۴-۱۳- گروه های آموزشی دارای طول فعالیت علمی متفاوت معنادار در آزمون تعقیبی گیمز-هاول ۷۳
جدول ۴-۱۴- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه نرخ انتشار پژوهشگران ایرانی در ردههای موضوعی مختلف ۷۴
جدول ۴-۱۵- ردههای موضوعی دارای نرخ انتشار متفاوت معنادار در آزمون یو-مان-ویتنی ۷۵
جدول ۴-۱۶- آزمون ولش برای مقایسه نرخ انتشار پژوهشگران ایرانی در رشته های مختلف ۷۶
جدول ۴-۱۷- گروه های آموزشی دارای نرخ انتشار متفاوت معنادار در آزمون تعقیبی گیمز-هاول ۷۶
جدول ۴-۱۸- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه نرخ انتشار بهنجارشده پژوهشگران ایرانی در ردههای موضوعی مختلف ۷۷
جدول ۴-۱۹- ردههای موضوعی دارای نرخ انتشار بهنجارشده متفاوت معنادار در آزمون یو-مان-ویتنی ۷۸
جدول ۴-۲۰- آزمون ولش برای مقایسه نرخ انتشار بهنجارشده پژوهشگران ایرانی در گروه های آموزشی مختلف ۸۰
جدول ۴-۲۱- گروه های آموزشی دارای نرخ انتشار بهنجارشده متفاوت معنادار در آزمون تعقیبی گیمز-هاول ۸۰
جدول ۴-۲۲- پژوهشگران ایرانی دارای کمترین و بیشترین نرخ انتشار ۸۲
جدول ۴-۲۳- پژوهشگران ایرانی دارای کمترین و بیشترین نرخ انتشار بهنجارشده ۸۳
جدول ۱- سرانه انتشار گروه های آموزشی مختلف ۱۱۵
جدول ۲- آزمون کولموگروف- اسمیرنوف جهت سنجش نرمال بودن توزیع داده ها در هر رده موضوعی ۱۱۷
جدول ۳- آزمون کولموگروف- اسمیرنوف جهت سنجش نرمال بودن توزیع داده ها در هر گروه آموزشی به لحاظ طول حیات علمی ۱۱۹
عنوان صفحه
جدول ۴- آزمون کروسکال-والیس برای مقایسه طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی با طول حیات علمی ۲۱ سال در ردههای موضوعی مختلف ۱۲۰
جدول ۵- ردههای موضوعی دارای طول فعالیت علمی متفاوت معنادار در آزمون یو-مان-ویتنی ۱۲۰
جدول ۶- آزمون ولش برای مقایسه طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی با طول حیات علمی ۲۱ سال در گروه های آموزشی مختلف ۱۲۲
جدول ۷- گروه های آموزشی دارای طول فعالیت علمی متفاوت معنادار در آزمون تعقیبی گیمز-هاول ۱۲۲
جدول ۸- رتبه بندی پژوهشگران ایرانی به لحاظ نرخ انتشار ۱۲۳
جدول ۹- رتبه بندی پژوهشگران ایرانی به لحاظ نرخ انتشار بهنجارشده ۱۲۵
جدول ۱۰- میانگین طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی به تفکیک ردههای موضوعی ۱۲۷
جدول ۱۱- میانگین طول فعالیت علمی پژوهشگران ایرانی به تفکیک گروه های آموزشی ۱۲۸
جدول ۱۲- میانگین طول حیات علمی پژوهشگران ایرانی به تفکیک ردههای موضوعی ۱۳۰
جدول ۱۳- فراوانی و درصد پژوهشگران ایرانی به تفکیک طول حیات علمی ۱۳۰
جدول ۱۴- فراوانی پژوهشگران ایرانی با طول حیات علمی ۲۱ سال به تفکیک گروه های آموزشی ۱۳۱
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
دانلود پایان نامه با موضوع مقایسه بهره وری علمی پژوهشگران ایرانی در رشته های ...